POSLEDNÍ ČLÁNKY

ATELIER SWAROVSKI PŘEDSTAVUJE KOLEKCI WATERSCHOOL


ATELIER SWAROVSKI PŘEDSTAVUJE KOLEKCI WATERSCHOOL, KTERÁ UPOZORŇUJE NA DŮLEŽITOST OCHRANY VODNÍCH ZDROJŮ PO CELÉM SVĚTE

Atelier Swarovski s radostí představuje svou nejnovější charitativní kolekci, je inspirována vodou a výtěžek z jejího prodeje poputuje na ochranu vodních zdrojů. Kolekce byla uvedena při příležitosti světového dne vody (22. března) a peníze získané jejím prodejem budou sloužit k financování programu Swarovski Waterschool.

ATELIER SWAROVSKI PŘEDSTAVUJE KOLEKCI WATERSCHOOL


Mintos novinky | Cashback kampaň | Ocenění


4.díl - Jak efektivně zhodnotit peníze | Mintos po necelém roce investování


ATELIER SWAROVSKI PŘEDSTAVUJE KOLEKCI WATERSCHOOL


Mintos novinky | Cashback kampaň | Ocenění


4.díl - Jak efektivně zhodnotit peníze | Mintos po necelém roce investování


BVLGARI | ICON OF THE ICONS


556 Móda

INTIMISSIMI podprsenky k dispozici až do velikosti F!


435 Móda

CARTIER | SLAVNOSTNÍ VEČEŘE PAŘÍŽ


490 Móda

RADOST, LÁSKA A PENÍZE NEJSOU JEN PRO VYVOLENÉ!

 

editorialVěřím, že radost, láska a peníze nejsou jen pro vyvolené. Každý z Vás má žít život takový jaký má, nikoliv život, který mu někdo určí. Sám ze svých zkušeností Vím, že radost a štěstí Vám mohou přinést peníze – opačně to ale nefunguje. Proto se musíte dokonale poznat a svá rozhodnutí pak dělat s citem a ohledem na sebe samé a své okolí.

Náš magazín Vám pomůže naučit se přemýšlet jako úspěšní lidé, s kterými pro Vás děláme rozhovory. Namotivujeme Vás k těm správným krokům ve Vašem životě a pokud budete klopýtat, podržíme Vás společně s lidmi, které máme okolo sebe, ať už jde o úžasné redaktory, kteří pro nás píší z přesvědčení, což je úžasné nebo o naše partnery, díky kterým Vám můžeme zajistit kvalitní služby či vzdělání.

Jsme silní díky Vám, a proto Vám nikdy nelžeme a záleží nám na každém z Vás. Ostatně, přečtěte si naše reference a pochopíte, že na věku nezáleží. Dnes je otevřená doba plná nových možností a ať již chcete podnikat, a nebo jen dělat to, co Vás baví, jsme tu pro Vás a věřím, že Vám dodáme tu správnou šťávu do Vašich kroků. A toto je náš cíl.

 

Bc. Petr Šafránek

Šéfredaktor, jednatel, vizionář

  • Portrait Rick Genest

Na Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend 2014 přijede jedna z nejvýraznějších tváří současného modelingu Rick Genest alias Zombie Boy. V prostorách „Fashion Temple“ na Právnické fakultě UK, kde se akce 3. až 7. září koná, se objeví nejen v roli hosta, ale také modela. Možnost ho vidět bude mít i nejširší veřejnost. Vstupenky na otevřené přehlídky i speciální VIP lístky jsou již v předprodeji v síti Ticketportal. MBPFW navíc ani letos nezapomíná na dobrou věc.

Výtěžek z prodeje soutěžních modelů vytvořených v rámci workshopu RED CUT by Aukro, vedeného Liběnou Rochovou, půjde na nadaci Krása pomoci Taťány Kuchařové. Modely se budou dražit online přes Aukro.cz.

Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend přivítá potetovanou hvězdu světového modelingu Ricka Genesta. Extravagantního Zombie Boye, jak se mu přezdívá, objevil někdejší kreativní ředitel značky Mugler a zároveň stylista Lady Gaga Nicola Formichetti. Nejdříve z jeho těla, na 90 procentech potetovaného, udělal tvář „své“ značky – Rick se objevil v kampaních i na mole a později ho po boku populární zpěvačky obsadil do videoklipu Born This Way. Rick Genest však dávno není známý pouze jako model. Je to superstar, která si například na přelomu roku zahrála v akčním filmu 47 róninů.

  • Rick Genest II

V rámci MBPFW si navíc Zombie Boy zahraje i jako hostující DJ na Blue Paper party, kterou velkoformátový magazín věnovaný módě, umění a kultuře pořádá ve spolupráci s jedinečným konceptem večírků Noir Caviar. Veřejnosti otevřená party se koná v pátek 5. září 2014.

„Samozřejmě se už sám na Zombie Boye těším, program MBPFW toho ale nabídne mnohem víc. Ať jsou to čeští designéři jako Martina Špetlová a Zuzana Kubíčková nebo přehlídka jednoho z nejslavnějších návrhářských ateliérů londýnské univerzity Central Saint Martins, připravovaná ve spolupráci s magazínem Dolce Vita, jako možný zajímavý kontrast a osvěžení českého programu. Aktuálně připravujeme i jednotlivé scény, které se budou na vybrané show měnit. Pracujeme na nich s českými designéry a umělci. A samozřejmě mám velkou radost z letošního charitativního projektu, na němž tentokrát spolupracujeme s Nadací Taťány Kuchařové – Krása pomoci,“ říká k aktuální fázi projektu jeho ředitel Lukáš Loskot.

Na dobrou věc letos přispěje ta nejmladší a nejnadějnější móda. V rámci spolupráce s obchodním portálem Aukro.cz vznikne jedenáct modelů vytvořených během soutěžního workshopu RED CUT by Aukro, vedeného osobností českého návrhářství Liběnou Rochovou. Modely budou na tomto portále i vydraženy. Online dražba dostupná i z mobilních zařízení koresponduje s cílem, v němž se Aukro setkává s MBPFW – s podporou české módy a mladých talentů za využití nových technologií. Výtěžek z aukce půjde na Nadaci Taťány Kuchařové – Krása pomoci. „Ráda osobně podporuji projekty, které pomáhají objevovat mladé talenty. Mladí a talentovaní umělci by se měli podporovat, a to především v jejich začátcích. Jsem velmi ráda, že k tomu mohu opět osobně přispět! Navíc jsem moc potěšena tím, že právě tito mladí umělci svým přičiněním a prací podpoří seniory, kterým naše nadace pomáhá,“ říká Taťána Kuchařová.

Velkou novinkou letošního ročníku je i změna systému vstupného. Namísto lístků na jednotlivé přehlídky lze tentokrát zakoupit čtyřdenní pass. Typ STANDING opravňuje ke vstupu na všechny přehlídky s výjimkou přehlídek začínajících v 21:00, zaručuje místa ke stání a v případě volné kapacity i možnost usazení. Čtyři dny plné přehlídek stojí do konce července jen 500 Kč, v srpnu se cena zvýší na 700 Kč, na místě pak zdraží na 1000 Kč.
V předprodeji je dále i VIP pass, který zajistí vstup na všechny přehlídky, tudíž i na večerní přehlídku Jakuba Polanky, Kláry Nademlýnské a na finálový večer soutěžního workshopu RED CUT by Aukro (zaručené sezení), vstup na party i vstup do STOPKA VIP LOUNGE.

STOPKA VIP LOUNGE vznikl exkluzivně ve spolupráci s hlavním partnerem MBPFW, obchodem STOPKA. „Myslím, že STOPKA VIP LOUNGE, vybavený produkty z portfolia firmy Stopka, bude inspirací pro všechny vážené návštěvníky MBPFW. Pozornost si zaslouží zejména nábytek značky Dedon, umístěný na VIP terase. Mimo lounge se ale samozřejmě těším i na celou akci, která bude podle mého názoru tou nejlepší kulturně-společenskou akcí letošního roku,“ říká Jiří Stopka, majitel firmy.

Obdobně o MBPFW smýšlí i šéfredaktorka magazínu Dolce Vita, druhého hlavního partnera akce. „Jedním z hlavních úkolů Dolce Vity je podporovat české módní designéry a vyvolat diskuzi o módě v široké veřejnosti. Stejný cíl má i Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend, a proto se Dolce Vita hrdě hlásí k jeho podpoře,“ říká Danica Kovářová.

#MBPFW 2014
PRÁVNICKÁ FAKULTA, PAŘÍŽSKÁ ULICE, PRAHA 3. – 7. 9. 2014

www.mbpfw.com

Facebook: www.facebook.com/MBPFW

Twitter: www.twitter.com/mbpfw_official

Instagram: www.instagram.com/mbpfw

Seznam prezentovaných návrhářů a aktualizovaný hlavní i doprovodný program najdete na www.mbpfw.com/designeri.


O Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend

Mercedes-Benz Prague Fashion Weekend je obchodní, kulturní a společenskou událostí pořádanou po vzoru světových fashion weeků. Během čtyř dnů prvního zářijového týdne představí formou přehlídek na dvě desítky nejlepších českých módních návrhářů. Program zastřeší historická budova Právnické fakulty UK, která se na dobu trvání akce promění v majestátní Fashion Temple.
MBPFW mění pravidla české módní scény, podporuje lokální návrháře, objevuje mladé talenty. Buďte u toho s námi – navštivte největší a nejucelenější módní akci v České republice.


www.mbpfw.com | www.czModels.cz|

 

 

Autor: Redakce

Autor: Kristýna Šafránková
O autorovi