Vůně CALYX znovuobjevená společností Clinique

Uvedení na trh: jaro 2014

Clinique znovu objevil Calyx a doplnil již tak bohaté portfolio jedinečných parfémů této značky. Parfém Calyx byl na trh uveden poprvé v roce 1986 jako svěží, moderní vůně, kterou i dnes žena okamžitě pozná. Parfém Calyx, vytvořený pro ženu hledající svůj vlastní výraz, jímž se chce odlišit od ostatních, je stále osvobozující, čistou, svěží vůní, kterou je rozhodně lépe prožít než popisovat. Je to parfém, který Vám okamžitě zvedne náladu, naplní Vás energií a zaujme Vaše smysly závanem citrusových plodů, květinových tónů a kombinací vůní svěží zeleně.

Hloubková hydratace je nezbytná pro zdravou a mladistvou pleť. Rýže, základ exkluzivní japonské kosmetiky Rice Force, je symbolem dlouhověkosti a zdraví, ale také mocným zdrojem výživy, potřebné k dosažení krásné a do hloubky hydratované pokožky. Speciální extrakt z rýže obsažený ve všech výrobcích Rice Force navrací pleti čistotu, rovnováhu a jemnost. Hydratační pleťová kosmetika je určena jak k profesionálnímu ošetření, tak pro každodenní péči a zahrnuje přípravky pečující o pleť, tělo i vlasy.  

CLINIQUE VĚNUJE FINANČNÍ PROSTŘEDKY NA VZDĚLÁNÍ A ŠŤASTNÝ ŽIVOT DĚTÍ  

Clinique oznamuje partnerství s nadací Petry Němcové Happy Hearts Fund. 

Společnost Clinique, globální leader v oblasti kosmetiky, se vydala na misi, jejímž cílem je šířit úsměvy po celé zeměkouli, vnášet štěstí do života dětí a přinášet jim zářivější budoucnost. 

“Vzdělání je pro Clinique branou k větším možnostem přetvářejícím jak jednotlivce, tak i celé komunity. Jsme si plně vědomi, jakou sílu vzdělání má, protože zlepšuje náš vztah s klienty, a doufáme, že prostřednictvím tohoto partnerství budeme moci stejnou sílu rozvíjet a podporovat stejné možnosti pro děti po celém světě,” říká Lynne Greenová, prezidentka Global Brand Clinique.