Existuje spousta různých způsobů, jak vyprávět příběh o módě. Internetový obchod BIBLOO uvádí první reklamní spot, který prezentuje příběhy lidí s osobitým stylem, kreativitou a individualitou. Krásná práce s kamerou, prostřihy plné barevnosti, skvělé módy a detailních záběrů vykresluje radost a užívání si života. Spot BIBLOO v obrazově a zvukově dynamickém videu ukazuje, že jako milovník módy nemusíte trávit svůj volný čas v nákupních centrech a své módní kousky můžete objednávat na nejrůznějších místech a v nejrůznějších situacích, bez omezení otevírací dobou. Ve videu vystupují různorodí lidé se společným jmenovatelem: chtějí trávit svůj volný čas s přáteli, při oblíbených aktivitách a všude mohou být online a trendy.  Obraz, hudba a skvělý hlas charismatické mladé herečky Jenovéfy Bokové se spojují, aby vyprávěly příběh lidí, co milují styl, originalitu a skutečný život.

Královna české popmusic zazářila na udílení cen Český Slavík Mattoni ve 150 karátech diamantů a téměř 84 karátech smaragdů Gismondi

Již Marilyn Monroe věděla, že diamanty jsou nejlepším přítelem ženy, a tak není divu, že nejpopulárnější českou zpěvačku, Lucii Bílou, na pódium pro převzetí 20. Českého Slavíka doprovodily smaragdy a diamanty v hodnotě téměř 30 milionů korun.

Značka Tezenis vždy podporovala hudební svět a nové talenty. Díky tomuto propojení se v jejích televizních reklamách často objevují vycházející hvězdy a mladí talentovaní lidé. Do tohoto konceptu zapadá také úspěšná spolupráce s Ritou Ora.