Louis Vuitton opět posouvá hranice originality o něco dál – tentokrát svojí novou reklamní kampaní, jejímž autorem je Nicolas Ghesquière, který tak chce oslavit svoji první kolekci pro tuto značku. Ale to není jediné prvenství této jedinečné kampaně – vůbec poprvé má reklamní kampaň formát cyklu, na němž spolupracují tři fotografové na společné téma inspirované samotnou kolekcí.

Přejeme Vám příjemnou podívanou. Váš Jak se stát milionářem

 

4. července spouští výstavní síně Espace culturel Louis Vuitton IN SITU - 1, první ročník unikátního programu otevřených ateliérů napříč celou sítí Espace culturel, tedy v Paříži, Tokiu a Mnichově. Každá síň oslovila jednu mezinárodní umělkyni, která po dobu čtyř měsíců bude v daném místě tvořit a ve tvorbě bude mít zcela volnou ruku. Během této doby se výstavní síně veřejnosti představí jako otevřený ateliér, kde lidé budou moci sledovat celý tvůrčí proces od prvotní inspirace do fáze hotového díla a zažít něco z toho, co zažívá tvořící umělec. Bude zde i prostor na setkání s umělci.