Cesta je cíl – dojet na místo není tak důležité jako jet. Nová reklamní kampaň značky Louis Vuitton čerpá z originální myšlenky ‚ducha cestování‘, kterou rozpracovává pro další generaci. Kouzlo neznámého, adrenalin z objevování, zázrak nového – to vše najdeme v cyklu nádherných fotografií, které v Jižní Africe nafotil Peter Lindbergh. Styling byl v režii Carine Roitfeld a hvězdami kampaně jsou modelky Karen Elson a Edie Campbell.

Již od roku 1854 je Louis Vuitton symbolem cestování a zavazadla této značky, která se vyznačují charakteristickou elegancí a důmyslným zpracováním, provázejí objevitele a průkopníky, hvězdy, státníky a elegantní cestovatele na jejich poutích. Je tedy zcela přirozené, že pro toto nové dobrodružství si Louis Vuitton za svého společníka vybírá

NOVÉ SPOLEČNÉ PROJEKTY S UMĚLCI PRO SEZONU JARO/LÉTO 2014

I letos v létě bude Louis Vuitton pokračovat v prezentaci dynamického streetartové scény, a i letos dostanou tři noví umělci z různých kontinentů možnost podílet se na kolekci textilních doplňků.

Tentokrát se dostává na umělce jménem André, jehož postavičku Mr. A zná veřejnost z pařížských zdí, dále na Američana Kennyho Scharfa a INTI z Chile.

INTI a Kenny Scharf si vybrali za své ‚plátno‘ kultovní hedvábný maxi-šátek Louis Vuitton. INTI, jehož umělecké jméno je odvozeno od Inky, boha slunce, se sám inspiruje andskou kulturou svých předků, a tuto inspiraci vnáší svých jasně barevných velkoformátových děl. Hedvábný maxi-šátek dostává od INTI motiv slunce evokující boha Wiracocha z kultury TIWANAKU, který je jedním z nejdůležitějších božstev Inků. Teplé odstín zlaté a oranžové jsou olemovány červeným řetězem ze starobylých symbolů a iniciál Louis Vuitton.

ASTRALIS

7. únor – 11. květen 2014

Již od nepaměti umělci experimentují s vizionářskými prožitky tak, že se noří do astrálních hlubin. Avšak tento charakteristický jev, který provází tvorbu, je velmi zřídka jejím námětem. Výstava Astralis, již 23. v galerijní síni Espace culturel Louis Vuitton, vyzývá návštěvníky na cestu do této podivuhodné reality a nabízí jim náhled do nezhutnitelných a často velmi nepřístupných světů. Světů, kde se rodí vize…