Espace Louis Vuitton München, nejnovější prostor pro moderní umění v Mnichově, zahajuje svoji činnost výstavou No Such Thing As History: Four Collections and One Artist, na níž se představí nová díla Annette Kelm a výběr ze soukromých sbírek německých milovníků umění. Kurátorem výstavy je Jens Hoffmann.

Dne 29. března 2014 otevře Espace Louis Vuitton München své dveře historické budovy Residenzpost v samotném centru Mnichova. Prestižní galerie navazuje na dlouhou tradici, kterou značka Louis Vuitton má v oblasti podpory moderního umění v Německu a na celém světě. 'Sesterské' výstavní síně, které již existují v Paříži, Tokiu, Benátkách a Singapuru, jsou - stejně jako ta nejnovější v Mnichově - koncipovány jako nezávislý prostor pro umění, jehož cílem je objevovat nová teritoria moderní tvorby.

Cesta je cíl – dojet na místo není tak důležité jako jet. Nová reklamní kampaň značky Louis Vuitton čerpá z originální myšlenky ‚ducha cestování‘, kterou rozpracovává pro další generaci. Kouzlo neznámého, adrenalin z objevování, zázrak nového – to vše najdeme v cyklu nádherných fotografií, které v Jižní Africe nafotil Peter Lindbergh. Styling byl v režii Carine Roitfeld a hvězdami kampaně jsou modelky Karen Elson a Edie Campbell.

Již od roku 1854 je Louis Vuitton symbolem cestování a zavazadla této značky, která se vyznačují charakteristickou elegancí a důmyslným zpracováním, provázejí objevitele a průkopníky, hvězdy, státníky a elegantní cestovatele na jejich poutích. Je tedy zcela přirozené, že pro toto nové dobrodružství si Louis Vuitton za svého společníka vybírá

NOVÉ SPOLEČNÉ PROJEKTY S UMĚLCI PRO SEZONU JARO/LÉTO 2014

I letos v létě bude Louis Vuitton pokračovat v prezentaci dynamického streetartové scény, a i letos dostanou tři noví umělci z různých kontinentů možnost podílet se na kolekci textilních doplňků.

Tentokrát se dostává na umělce jménem André, jehož postavičku Mr. A zná veřejnost z pařížských zdí, dále na Američana Kennyho Scharfa a INTI z Chile.

INTI a Kenny Scharf si vybrali za své ‚plátno‘ kultovní hedvábný maxi-šátek Louis Vuitton. INTI, jehož umělecké jméno je odvozeno od Inky, boha slunce, se sám inspiruje andskou kulturou svých předků, a tuto inspiraci vnáší svých jasně barevných velkoformátových děl. Hedvábný maxi-šátek dostává od INTI motiv slunce evokující boha Wiracocha z kultury TIWANAKU, který je jedním z nejdůležitějších božstev Inků. Teplé odstín zlaté a oranžové jsou olemovány červeným řetězem ze starobylých symbolů a iniciál Louis Vuitton.