"Juliiny punčochy". Takto zákazníci z celého světa nazývají produkty značky Calzedonia. Jak je vidět, je pouto mezi hollywoodskou hvězdou Julií Roberts a italským výrobcem punčochového zboží velmi silné.

image003

 

Julia nyní píše novou epizodu tohoto spojení, která se odehrává v dobře známém prostředí butiku značky Calzedonia a je plná kouzelných i zábavných okamžiků. Tentokrát herečka stráví v obchodě dokonce celou noc, obklopená svými oblíbenými punčochami a nadšená z faktu, že si může vyzkoušet jejich kompletní kolekci.

O režii nového spotu se postaral mladý hollywoodský talent Alex Richanbach. Kameramanem snímku je Daniel Moder.

Kromě projektu, na němž spolupracuje se značkou Calzedonia, se Julia Roberts vydává do dosud neprobádaných vod. Hvězda filmového plátna totiž vůbec poprvé ve své kariéře proniká do oblíbeného světa televizních seriálů. Vidět ji můžeme v 10 epizodách seriálu "Homecoming". Tento psychologický thriller se bude vysílat od letošního listopadu exkluzivně na platformách Amazon.

Není překvapením, že hvězda takového formátu dokázala svůj talent přizpůsobit i tomuto novému prostředí. Je uznávaná napříč generacemi, oblíbená u mužů i žen. Je dokonalým ztělesněním tváře značky Calzedonia: je energická, pozitivní a za každých okolností výjimečná.

Redakce
Autor: Redakce
O autorovi
Radost, štěstí a peníze nejsou jen pro vyvolené. Jsme online magazín, který Vám pomůže v osobním růstu. Podporujeme každého s chuťí pohnout svým životem.