Nová a inovativní kabelka Louis Vuitton píše nová pravidla geometrických tvarů této značky. Její minimalistické linie lehce odkazující na tvar písmene W vymezují prostor o třech částech, který ozvláštňují kombinace různých materiálů. Tyto emblematické prvky značky Louis Vuitton plynoucí z její mnohaleté tradice výroby koženého zboží jen podtrhují inovátorský design.  Díky této nové výrazové ‚abecedě‘ tato kabelka skrývá mnoho překvapení – po vizuální stránce, ale i na dotek.

 

 

Pro sezonu podzim/zima 2013 přizvala značka Louis Vuitton ke spolupráci tři nové mezinárodní hvězdy street artu: Eko Nugroho z Indonésie, EINE z Velké Británie a eL Seed (franko-tuniský původ). Jejich úkolem je převést svoji uměleckou vizi na kultovní velkoformátový šátek Louis Vuitton. Tato poslední umělecká kolaborace je další zastávkou značky Louis Vuitton po cestě živou scénou street artu, která začala již loni spoluprací s umělci AIKO, RETNA a Os Gemeos. Street art navazuje na tradici tvůrčí spolupráce s moderními umělci – v minulosti například Stephen Sprouse, Yayoi Kusama, Takashi Murakami a Richard Prince.

Kombinací městských a popkulturních vlivů s tradičními indonéskými motivy se Eko Nugroho snaží oživit mytické zvíře v záměrně kontrastních barvách na geometrickém pozadí připomínajícím ještěří šupiny v modré a khaki.