Podkategorie:

SOUTĚŽ CHIVAS MASTERS V ČESKÉ REPUBLICE NABÍZÍ MOŽNOST VYCHUTNAT SI TO NEJLEPŠÍ OD BARMANSKÉ ELITY. SOUTĚŽNÍ DRINKY ZÁROVEŇ POMOHOU DOBRÉ VĚCI.

Čtvrtý ročník prestižní barmanské soutěže Chivas Masters v České republice je v plném proudu. Nejlepší barmani z celkem 26 barů předvedou své umění v profesionální mixologii. Letošní Chivas Masters má několik novinek: významné barmanské klání je spojeno s tématikou „Community“ – kromě trendů profesionální mixologie je soutěž soustředěna na utváření barmanské komunity, která spolupracuje a vzájemně sdílí svoje zkušenosti. Barmani a barmanky by měli do svého soutěžního drinku promítnout nejen vliv lokální barové scény, ale i lidí mimo ni, kteří je v průběhu kariéry inspirovali a kteří jim pomohli na jejich dosavadní barmanské cestě. Zda se jim to podařilo můžete vyzkoušet v průběhu března během Chivas Masters Month. Každý vypitý soutěžní drink zároveň pomáhá neziskové organizaci Helppes – centru výcviku psů pro postižené, o. p. s.

Řada Crystal Lake, zlatý hřeb kolekce hodinek pro sezónu podzim/zima 2018, nese všechny jedinečné atributy značky Swarovski: smysl pro inovace a trendy, nepřehlédnutelný design a mistrné zpracování. Číselník, vyrobený z jednoho kusu fasetovaného křišťálového skla Sapphire, je oslavou nekonečného třpytu křišťálu i ikonického materiálu, který je opravdovým středem pozornosti.

Letošní hodinářská výstava Salon International de la Haute Horlogerie, konající se každoročně začátkem roku v Ženevě, vdechla nový život ikonickým komplikacím Cartier. Slavný hodinářský dům ohromuje perfektní rovnováhou mezi čistým designem a výraznými liniemi a přináší modely balancující na tenké hranici mezi vytříbenou elegancí a výstředností, ze své podstaty vlastní všem hodinkám Cartier. Síla tohoto estetického podpisu krystalizuje v mysteriózních a skeletonových strojcích, propojujících nezaměnitelný hodinářský um a vysokou řemeslnou dovednost ve dvou nových pánských modelech hodinek par excellence.

Značka Intimissimi představuje svoji novou kampaň EMPOWERED WOMEN. Tato kampaň není pouhou klasickou reklamou – vypráví příběh úspěšných žen prostřednictvím jejich vlastních slov a gest; žen, jejichž životy nás motivují a inspirují.

Značka Bulgari svým novým prstenem B.zero1 Labyrinth opět boří zažitá pravidla toho, jak má vypadat šperk. B.zero1 je prsten, který je deklarací síly výrazu vlastní osobnosti.

Po společnosti Inmite, která byla předním vývojářem mobilních aplikací v ČR vyvinula pro Českou televizi firma Pixelmate skvělou aplikaci Agent v kapse, která si za pár dnů od spuštění získala velkou oblibu u svých uživatelů.