Podkategorie:

Hloubková hydratace je nezbytná pro zdravou a mladistvou pleť. Rýže, základ exkluzivní japonské kosmetiky Rice Force, je symbolem dlouhověkosti a zdraví, ale také mocným zdrojem výživy, potřebné k dosažení krásné a do hloubky hydratované pokožky. Speciální extrakt z rýže obsažený ve všech výrobcích Rice Force navrací pleti čistotu, rovnováhu a jemnost. Hydratační pleťová kosmetika je určena jak k profesionálnímu ošetření, tak pro každodenní péči a zahrnuje přípravky pečující o pleť, tělo i vlasy.  

NOVÁ KAMPAŇ LOUIS VUITTON L’INVITATION AU VOYAGE - VENICE   

L’Invitation au Voyage – Venice je druhá kapitola v zajímavém a dojeném příběhu z pera značky Louis Vuitton. Drama a fantazie se spojily a vytvořily alegorický příběh o cestování, který je výzvou pro všechny, aby vzali svůj osud do svých rukou. Benátské dobrodružství obsahuje překvapení – pro svoji ženskou protagonistku i pro diváky. Příběh se odvíjí od první kapitoly pojednávající o létání vzduchem a cestování časem.   

 

NOVESTA POTVRZUJE VÍCE NEŽ KDYKOLIV PŘEDTÍM SVOU JEDINEČNOST

Kombinace geometrických prvků, odlišných materiálů a nových detailů vytvářejí originální rovnováhu a nové tvary. Novesta, nabízející jedinečnou textilní a celopryžovou obuv z přírodního kaučuku a usně, představuje kolekci 2013 – 2014. 

Škála modelů je charakteristická osobitým stylem, který se nevzdává tradice a ikonických modelů, nicméně je viděn skrz objektiv, který interpretuje futuristické tvary a stylistické trendy moderního člověka. 

Podle bájných legend se římská bohyně krásy a lásky zrodila z mořské pěny. Na prahu třetího tisíciletí však uznávaný americký umělec Jeff Koons přichází se zcela novou a moderní interpretací této mytologické ikony. Ve spolupráci s proslulou značkou šampaňského Dom Pérignon představil limitovanou edici Balloon Venus. Toto nevšední dílo je k vidění i v České republice, jediný kus bude vystavený od 1. prosince v Prague Kabinet.  

Palubní zavazadla Louis Vuitton pokračují v tradici vytříbeného vkusu a praktičnosti generací nových variant modelů Neo Kendall, Pégase 55 Business a Pilot Case. 

Neo Kendal, cestovní kabela, která se představila v roce 2011 v provedení ze zrnité kůže Taïga, představuje při cestách do 48 hodin alternativu k modelu Keepall. Neo Kendal se nyní nabízí také v jemně strukturovaném plátnu Damier Infini v hnědé a černé barvě (cena 68 000 Kč) a Damier Graphite (cena 44 000 Kč). Široký otvor zajišťuje přehlednost a snadný přístup k osobním věcem. Široká kapsa na zip a několik vnitřních přihrádek poslouží k uspořádání obsahu. 

Tento podzim obohatila značka Louis Vuitton kolekci se vzorem Monogram o moderní kabelku do ruky: Pallas. 

Plátno Monogram, symbol značky, vytvořil v roce 1896 Georges Vuitton jako poctu svému otci. Je odolné a trvanlivé a proto se původně používalo na cestovní kufry. Do plátna Monogram jsou vetknuty hodnoty a tradice značky – je to nikdy nekončící zdroj inspirace.