Ondřej a MarkétaV tom co dělají, chtějí být ti nejlepší (a v mých očích nepochybně jsou) a Váš pejsek je bude milovat. Takoví jsou sympatičtí mladí majitelé Školky pro pejska, Ondra a Markéta Bambasovi. Svému podnikání obětovali opravdu vše, svůj čas, pohodlí a to proto, abyste Vy mohli žít v klidu, s pocitem, že Váš mazlíček nijak nestrádá. Ba naopak, užije si své narozeniny na oslavě s psími kamarády anebo oslaví třeba Halloween či Mikuláše.

Úvodní slovo o  Školce pro pejska

Základ naší firmy je kompletní servis pro Vaše pejsky. Slovem kompletní nemyslím jen hlídání, ale také transport v rámci republiky (na hotel, letiště, do školky), odvezení pejska na veterinu, psí salón. Američané by o našem podnikání hovořili jako o americkém snu, psí televize ve školce a na pokojích, vyhřívaná podlaha, skype, zkrátka vše pro Vašeho člena rodiny. Provozujeme psí autobus v rámci Prahy, kterým ráno pejska odvezeme do školky a večer Vám ho opět přivezeme. Samozřejmě zde máme variantu i pro naše mimopražské zákazníky - psí taxi.

Rozhovor s Ondřejem a Markétou

1) Jaká byla Vaše životní cesta až dosud?

Školka pro pejska je naše první firma. S podnikáním jsem měl již několik zkušeností z dob, kdy jsem měl v pronájmu bar. S manželkou jsme se poznali v době, kdy pracovala pro reklamní agenturu a měla právě francouzského buldočka, kterého jsem si vždy přál, ale jelikož jsem bydlel s maminkou v malém bytě, pejsek mi nebyl souzen. Byla to krásná náhoda. A tak jsem si pořídil také jednoho vlastního.

Nápad založit Školku pro pejska se zrodil v Markétě, která velmi často s rodiči cestovala a věděla, že tento druh podnikání ve světě dobře funguje. Zkrátka jsme nechtěli naše pejsky nechávat samotné a věřili jsme, že takových starostlivých lidí jako jsme my dva, je určitě víc. Rozhodli jsme se potom v podstatě ze dne na den, Markéta dala výpověď v zaměstnání, já jsem skončil s podnikáním a naplno jsme se začali věnovat školce.

Interiér

2) Co byl impulz k tomu začít podnikat?

Jednoznačně naši pejsci.

Ondra: Když jsem viděl, jak Markétka chodí každý den domů z práce ve stejnou dobu a i na ní bylo znát, že chce zkusit něco jiného, naše touha mít vlastní svobodu a podnikání v nás už nešla potlačovat. Naprosto jsem se nadchl, možná to bylo i láskou (úsměv), pro náš nový nápad.

Markéta: Já jsem věděla, že nechci podnikat sama a když se povedlo Ondru přesvědčit, šlo už vše samo.

 

3) Věděli jste vždy, že budete podnikat?

Nikdy jsem nad tím vlastně nepřemýšlel. Ať u mé první zkušenosti s barem či nyní, se jednalo o spontánní rozhodnutí.

Psí bazén

4) Co byl Váš cíl v době, kdy jste začínali s podnikáním?

Dobrá otázka. Když Markétka přišla s nápadem na Školku pro pejska, neměly psí školky v ČR takové renomé, řekl jsem tedy "Dobře, ale chci být nejlepší,"  jelikož v každém podnikání jde o pověst a já se nechci za své podnikání stydět, ani vteřinu. To pak platí dvojnásob, když podnikáte jako rodina.

Dále je to samozřejmě spokojený zákazník (pejsek) a tím i jeho páníček. Naše podnikání je čistě o činech a důvěře zákazníka, nemůžeme nikomu namluvit, nakupte u nás, dostanete slevu. Máme obrovskou radost z každého zákazníka, který se k nám vrací.

Kdo si hraje nezlobí

5) Jaké byly začátky?

Nebylo to zas tak jednoduché. Sehnali jsme domeček pro naše účely a v podstatě se do něj odstěhovali. Museli jsme našim zákazníkům ukázat, že jsme tu pro ně 24 hodin denně. Po chvíli nám došlo, že jsme při zařizování úplně zapomněli na sebe, veškeré prostory jsme na úkor svého pohodlí věnovali pejskům. Ty byly dodělávány až následovně. Pak jsme investovali do reklamy. Z našich prvních zákazníků byla cítit nedůvěra, viděli mladé lidi a tak zkrátka nevěděli co čekat. Naše hlavní výhra byla, že jsme do podnikání šli s láskou a zájmem. Jsem si jistý, že to psi vycítí, vidí hodné lidi a nedůvěra je ta tam. Začínali jsme pomalu, nejdřív s dvěma psy, pak se třemi, čtyřmi...

6) Měli jste strach?

Strach jsme neměli, nebyl na to čas.

7) Plánujete nějaký budoucí rozvoj?

Samozřejmě chceme dále zkvalitňovat naše služby a pracovat na našem neustálém rozvoji v "psím" odvětví. Máme své plány.

8) Jaké vlastnosti by podle Vás měl mít začínající podnikatel?

Zapálení pro věc, ale také si to řádně spočítat.

9) Jak nejlépe byste popsali svou povahu?

Samozřejmě jsme strašně hodní a milí lidé (smích). Jsme přátelští, optimističtí, příjemní, sympatičtí.

10) Co je podle Vás štěstí?

Rodina. Abychom byli všichni šťastní a spokojení. Aby štěstí mělo větší hodnoty než jen peníze. 

11) Co byste v životě chtěli ještě dokázat?

Být úspěšní podnikatelé a to nemusí být chápáno jen ve smyslu peněz. Hodně cestovat a poznávat svět s rodinou.

12) Co je Váš největší životní úspěch?

Náš syn. 

13) Jaké je Vaše životní motto?

Kdo si hraje, nezlobí.

14) Jaký je Váš vzkaz pro naše čtenáře/začínající podnikatele?

I přes smích Vašich kamarádů, ať Vás napadne cokoliv, jděte do toho. Nebojte se v životě zkusit nové věci.

PS: A kupte si francouzské buldočky a nepoznáte nudu (smích).

 

 

Autor: Petr Šafránek

Pokud se domníváte, že bychom měli napsat i o Vás, dejte nám o sobě vědět na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. 

Bc. Petr Šafránek
Autor: Bc. Petr Šafránek
O autorovi
Jsem optimista s pozitivním přístupem k životu. Věřím, že každý může dosáhnout svého cíle, ale nejdříve musí nějaký mít. Rád otevírám lidem oči a navádím je na nové cesty. Jsem zakladatel projektu Jak se stát milionářem, který pomáhá lidem ke štěstí, ať je jeho forma jakákoliv.