Podkategorie:

Společenské akce, téma, které je před plesovou sezónu docela aktuální. Dneska to ovšem nebude o oblékání, dress code teprve přijde. Jak se chovat a jak vystupovat na společenských událostech?

V minulém díle Patentové kanceláře jsme si vysvětlili funkci ochranných známek. Dnes je tedy na řadě, podívat se na to, co vše lze jako ochrannou známku použít a zapsat.

Aby se s námi ostatní cítili příjemně i při obědě, pracovních snídaních či při romantické večeři, je dobré znát alespoň základy etikety. Třeba, jakým způsobem držet správně příbor, že při jídle nespěcháme, je to společenská událost, nekřičíme přes sebe, neluskáme na číšníka, nebo že poloha příboru na talíři může značit vždycky něco jiného. 

Podnikání na internetu je v České republice poměrně kontroverzní oblast. Existuje zde mnoho větších i menších odborníků a guruů a každý říká něco jiného. Z toho důvodu jsme se rozhodli, ve spolupráci s internetovou agenturou Next Vision, vytvořit seriál na toto téma. Nemáme v plánu vás jen namotivovat, ale podělit se s vámi o naše zkušenosti a ukázat vám, jak internet doopravdy funguje.

V minulých dílech jsme se věnovali základům ochranných známek, jejich významu a potřebě je využívat či ne. Dnes se dostáváme ke konkrétním typům ochranných známek a jejich funkce.

Známe to všichni, jsme s někým na schůzce a bavíme se, mezitím mu / jí 5x zazvoní mobil. Zpráva, oznámení, telefonát, mail, cokoli. Jak se budete cítit? Že s vámi tráví čas, ale vypadá to, že ho chce spíš věnovat někomu jinému? Hlavně pokud telefon vezme do ruky a začne odepisovat.