Podkategorie:

Známe to všichni, jsme s někým na schůzce a bavíme se, mezitím mu / jí 5x zazvoní mobil. Zpráva, oznámení, telefonát, mail, cokoli. Jak se budete cítit? Že s vámi tráví čas, ale vypadá to, že ho chce spíš věnovat někomu jinému? Hlavně pokud telefon vezme do ruky a začne odepisovat. 

V minulých dílech jsme vás uvedli do světa ochranných známek. V dnešním díle Patentové kanceláře se podíváme na jejich význam a co vám přinesou.

Po dress code, na kterém se dá lehce ukázat etiketa, aby ji viděl každý na první pohled, nastupuje to nejdůležitější, chování. Etiketa není jen o tom, abychom uměli jíst šneky nebo kraba a chovali se k lidem neuctivě. Její hlavní myšlenkou je, aby se člověk, s kterým trávíme čas a věnujeme mu svoji pozornost, cítil skvěle.

Podle letitých zkušeností mohu potvrdit, že rozhodnutí mít či nemít ochrannou známku je efektivní udělat co nejdříve. Ušetříte tím mnoho marných výdajů na reklamu a ještě více nákladů do budoucna. Proč a čím? Jedna otázka vyvolává lavinu dalších…

Říkáte si, že na oblečení zas tolik nezáleží? Podle něj vás ovšem lidé soudí, zařazují a vyjadřuje (nebo by alespoň mělo) vaši osobnost a povolání. Nejen to. Ukazuje také, jak si vážíte lidí, za kterými jdete. Oblékání, neboli dress code, je totiž součástí etikety. Stejně jako vaše chování může nebo nemusí rušit pozornost vašeho společníka.

Jde o vaše miliony

Vítejte ve světě lidí, kteří pochopili nutnost chránit své miliony. Chraňte si je také! Zejména ty, o kterých ještě nemáte ani tušení!

Vítejte ve světě inovací, pokroku, peněz a úspěšných myšlenek! Ve světě nápaditých lidí s budoucností, kteří něco dokázali a chtějí dokázat ještě víc. Všichni máme něco společné. Všechny nás spojují mj. i ochranné známky. V neposlední řadě i podstatný fakt, že mezi námi pesimisty a negativisty nenajdete ;-)