Podkategorie:

V minulých dílech jsme se věnovali základům ochranných známek, jejich významu a potřebě je využívat či ne. Dnes se dostáváme ke konkrétním typům ochranných známek a jejich funkce.

Známe to všichni, jsme s někým na schůzce a bavíme se, mezitím mu / jí 5x zazvoní mobil. Zpráva, oznámení, telefonát, mail, cokoli. Jak se budete cítit? Že s vámi tráví čas, ale vypadá to, že ho chce spíš věnovat někomu jinému? Hlavně pokud telefon vezme do ruky a začne odepisovat. 

V minulých dílech jsme vás uvedli do světa ochranných známek. V dnešním díle Patentové kanceláře se podíváme na jejich význam a co vám přinesou.

Po dress code, na kterém se dá lehce ukázat etiketa, aby ji viděl každý na první pohled, nastupuje to nejdůležitější, chování. Etiketa není jen o tom, abychom uměli jíst šneky nebo kraba a chovali se k lidem neuctivě. Její hlavní myšlenkou je, aby se člověk, s kterým trávíme čas a věnujeme mu svoji pozornost, cítil skvěle.

Podle letitých zkušeností mohu potvrdit, že rozhodnutí mít či nemít ochrannou známku je efektivní udělat co nejdříve. Ušetříte tím mnoho marných výdajů na reklamu a ještě více nákladů do budoucna. Proč a čím? Jedna otázka vyvolává lavinu dalších…

Říkáte si, že na oblečení zas tolik nezáleží? Podle něj vás ovšem lidé soudí, zařazují a vyjadřuje (nebo by alespoň mělo) vaši osobnost a povolání. Nejen to. Ukazuje také, jak si vážíte lidí, za kterými jdete. Oblékání, neboli dress code, je totiž součástí etikety. Stejně jako vaše chování může nebo nemusí rušit pozornost vašeho společníka.